Moj dotychczasowy talent Copywritera był uśpiony w formie prowadzenia wielu kreatywnych i perswazyjnych blogów jak również w pisaniu tylko dla własnych potrzeb. Od teraz postanowiłem na poważnie i zawodowo realizować się w tym co najlepiej potrafię.

                                                                                                         



Poniżej przedstawiam przykładowe realizacje. Z względu na ograniczoną przestrzeń, nie mogę wstawić tu każdego pojedynczego artykułu którego stworzyłem. Dlatego zamieszczam odnośniki do Blogów tworzonych przeze mnie.

1.  AutoZelpin.   -Poradniki o starej motoryzacji
2. WierszeZelpin.  -Miłosne wiersze
3. Opowieści Porytej Treśći. . -Pół żartem pół serio dla ludzi mniej poważnych. Psycho-fantastyka
4. Informacje o portalu społecznościowym przyszłości FutureNet
5. Kamperem przez Życie - Blog podróżniczy o życiu i podróżach kamperem.
6. Gołębiowate Ptaki - Blog poświęcony hodowcom gołębi

 Pisanie sprawia mi ogromną przyjemność i  jest moją pasją. Zajmowałem się również wieloma Fanpagami i grupami na Facebooku. Zajmowałem się również promowaniem, pozycjonowaniem wszystkiego co tworzyłem. Prowadziłem również sklep internetowy na Allegro. Wystawiałem rożne aukcję i pisałem pod to opisy. 
Od teraz zajmuję się z ogromnym zaangażowaniem i sercem wykonywaniem zlecen na napisanie rożnego rodzaju artykułów , postów, komentarzy jak również mogę zajmować się:


-Prowadzeniem Bloga, forum, strony internetowej, sklepu internetowy (np. Allegro)

-Prowadzeniem Fanpaga lub grupy na portalu społecznościowym takim jak Facebook, FutureNet. Nie tylko w formie publikowania nowych wpisów wraz z zdjęciami ale także w pozyskiwaniu autentycznych ludzi lubiących i udzielacjących się (Pozycjownowanie)

-Pisaniem komentarzy, wystawianiem recenzji.

-Pisaniem lub Przygotowywaniem treści przeznaczonych do opublikowania nie tylko w sieci ale także w czasopismach ulotkach,reklamach

-Pisaniem Precli tekstów zapleczowych lub opisów do Katalogów.

-Rozważę kazde inne propozycje

Dopiero rozpoczynam swoją Karierę jako Freelancer dla tego nie mogę pochwalić się żadnymi referencjami ale to tylko kwestia czasu.

Jako zaufany, sprawdzony copywriter i redaktor o różnych specjalizacjach. Stworzę dla państwa  kreatywne teksty i hasła, które wyróżnią się profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta. Zadbam o to, żeby ostateczny efekt spełniał Państwa oczekiwania.


Promocja: Dla użytkowników platformy społecznościowej FutureNet - Pierwszy próbny artykuł gratis. Lub 1 dzień prowadzenia fanpage, grupy gratis.

Dane do Kontaktu

Zarembski Łukasz(Zelpin)

E-mail: Lukasz93lps@gmail.com
Numer telefonu: 505-013-402
Facebook: Zarembski Łukasz (link)
FutureNet: Zarembski Łukasz (link)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz